Veelgestelde vragen

Ik heb een kortingsbon, kan ik online boeken?

Met een kortingsbon van vakantieveilingen kunt u niet online boeken. Deze code dient u eerst aan ons kenbaar te maken per email met de gewenste datum en dagdeel. Wij nemen dan z.s.m. contact met u op. De beschikbaarheid kunt u controleren in de kalender van elk type boot.

Mijn gekozen dag in de agenda is blauw gekleurd, wat betekent dat?

Alle dagen in de agenda die nog geboekt kunnen worden hebben de kleur blauw. Als u erop staat zal deze groen kleuren wat betekent dat er nog een dagdeel geboekt kan worden. Hij wordt pas rood als de volledige dag vol is geboekt. Het kan gebeuren dat u hetzelfde dagdeel wilt boeken. Het systeem geeft dit dan aan dat ditzelfde dagdeel al geboekt is.

Rood gekleurd vakje in agenda, wat betekent dat?

Als een dag rood gekleurd is betekent dat deze de gehele dag is verhuurd. Alle dagdelen zijn geboekt. U dient een andere dag uit te kiezen.

Het boeken lukt niet en er verschijnt een rode tekst

Het kan zijn dat u op een bepaalde¬†datum een tijdstip heeft gekozen en de volgende tekst verschijnt “Er zijn geen diensten beschikbaar voor de periode die u hebt geselecteerd”.¬†Dan is op dit dagdeel de sloep al verhuurd. Kiest u dan svp een ander tijdstip of een andere datum.

Wat zijn de afspraken omtrent borg?

Voor iedere sloep geldt dat er borg dient te worden betaald. De borg verschilt per sloep. U kunt de borg contant op ons kantoor betalen. U krijgt direct na terugkomst en na controle van de sloep de borg weer terug. Bij het voldoen van de borg per pin wordt deze binnen drie dagen weer teug gestort op uw rekening.

Wie bel ik in geval van nood?

Heeft u hulp nodig belt u ons dan op ons mobiele nr. 06-55134356.

Zijn er zwemvesten aan boord?

Ja , op iedere sloep zijn voldoende zwemvesten aanwezig tot het maximum van de toegestane hoeveelheid personen en zijn bij de huurprijs inbegrepen.

Hoe ben ik verzekerd?

Alle sloepen zijn tegen schade verzekerd. De verzekeringspolis wordt op het huurcontract vemeld.

Ik kan niet varen maar wil toch een dagje uit met de boot.

Vraag naar onze mogelijkheden voor het leveren van een schipper via info@verhuursloep.nl

Heb ik een vaarbewijs nodig?

Voor geen van onze sloepen is een vaarbewijs nodig. Als u geen ervaring heeft met varen krijgt u een ruime introductie van een van onze ervaren mensen. Durft u niet? Vraag dan naar onze mogelijkheden voor het leveren van een schipper.

Hoe kan ik mijn reservering cancellen?

Reserveringen afzeggen kan uitlsuitend per telefoon uiterlijk 24 uur van te voren. Kosten van niet tijdig afzeggen bedragen 70% van de totale reserveringssom. Bij zware regenval op de dag zelf kunt u kosteloos cancellen.

(+31) 06 551 343 56

Heeft u nog vragen?

Bel ons om zo spoedig mogelijk met ons in contact te komen.